Inaktuell kavkaz antonyo valentino | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kavkaz

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonyo

Ditt discordnamn: khamzatchimaevreal

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag är alltid vaken på nätterna just där folk begår regelbrott och det är då det är jätte få staffs vaken sen så kmr jag att hjälpa ganska många med att lära sig hur unive Fungerar till dom nya osv, sen så gillar jag väldigt mycket att kolla på när folk rpar så det blir häftigt som en Serie kan man säga

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att jätte många C loggar mitt i ett scenario där tex man blir skjuten eller gripen osv så vill jag bidra till att det förminskas sen så finns det många som fearrpar tex när man riktar så springer dom iväg och så finns det många som använder sig utav rasism osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att sammarbeta och att ha kolla på olika scenarion och olika personer så att vi får jobbet gjort snabbare

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? genom att inte vara korupt som att tex man inte ger sin vän eller bekant straffen som dom förtjänar enligt mig så ska alla vara lika inför regler om tex min vän har använt sig utav hack så ska han få sitt straff som han förtjänar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag brukar ha skola bara 2 dagar i veckan och det är tisdag och onsdag så det kmr bli 5 dagar fritt o sen så kmr jag att lägga tid på att vara staff 3 dagar i veckan och 2 i rp och jag spelar runt 4-9 timmar om dagen

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2025 men mitt discort konto hackades så jag blev tvungen att skapa nytt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte och det är därför jag vill bygga upp mig själv så att jag lär mig något nytt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag skulle mest gilla att göra events och att hålla koll på rpn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka