Accepterad kavkaz antonyo valentino | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kavkaz

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonyo Denis Kazanciyan

Vad är ditt discord namn? Kavkaz0046

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Antonyo valentino 26år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig naiv och aggresiv i vissa fall

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Antonyo valentino kommer italiens huvudstad rom som han är född som var med i italienska maffian men sen så flyttade han utomlands Framtidsplaner är att han ska jobba i en bil affär och gå med i en kriminellt gäng och att bli jätte rik genom att samla pengar både svart och vitt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra spännande och action scener som både personerna kommer ha roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör så att motpartnern tycker att sceneariumet är roligt och att hen tycker att jag är rolig att rpa med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag brutit mot suntförnuft och att jag drog upp vapen när ngn riktade mot mig innan det jag lärde mig att det inte var rättvist att göra ngt som man inte gör i irl också att det inte blir roligt när man bryter mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm alltså att man använder tex en bil som vapen och rdm alltså random death match alltså att man dödar någon utan en anledning och nlr alltså att man kommer ihåg vad som hände innan karaktären dog

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är respektfull mot alla

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?, Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag kan bidra till att alla i scenarion har roligt och att allt blir spännande och bakgrunden är att min karaktär kommer ifrån italien och var en del av italienska maffian och att karaktärens mål är att jobba i ett bil affär och att äga dyra bilar sen att gå med i ett gäng och att bilda en familje skap genom att bygga alianser och bröderskap med olika gäng o sen att hjälpa dom fattiga meed att ge dom jobb och pengar

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka