Nekad kavkaz antonyo valentino | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kavkaz

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonyo

Vad är ditt discord namn? ak.5288

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Antonyo valentino 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? agresiv modig och stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer ifrån italien och planerar på att bli rik och köpa dyra bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att alla medborgare får jobb oss mig när jag blir rik och startar eget jobb om det möjligt såklart

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario innebär det att man medvetet ändrar på sina handlingar så att den andra personen eller gruppen får framgång, istället för att fokusera på att själv vinna. Det handlar om att ibland sätta sina egna mål åt sidan för att hjälpa någon annan, kanske för att bygga förtroende, skapa en bättre relation eller för att uppnå något större på lång sikt där deras framgång faktiskt hjälper en själv i slutändan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? om jag inte kommer ihåg fel så körde jag över ngn med flit men sen så lärde jag mig att det var fel och det var mot reglerna så jag slutade göra det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? De största grundreglerna är RDM, VDM, Copbait, FearRP, Metagaming, NLR, Combatlog, power gaming, ooc, halv ooc, och lokal ooc man ska även spela med sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en ung grabb som heter antonyo som är mot brott och som vill tjäna mycket och hjälpa alla

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka