Nekad kavkaz antonyo valentino | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kavkaz

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Denis antonyo

Vad är ditt discord namn? ak.5288

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Namn: Antonio Valentino
Ålder: 24 år
Födelsedatum: 6 juni 2000
Födelseort: Göteborg, Sverige
Yrke: skattjägsre

Utseende:
Jag är en lång man, 190 cm med en smal men muskulös byggnad. Mitt mörkbruna hår är oftast bakåtkammat, och mina intensivt gröna ögon har en tendens att se rakt igenom människor. Mitt ansikte är kantigt med en stark käklinje, och jag har ofta ett femdagars skäggstubb. På min vänstra underarm har jag en tatuering av en kompass, en ständig påminnelse om mitt sökande efter sanningen.

Bakgrund:
Jag växte upp i en arbetarstad i Göteborg. Min far var polis och min mor sjuksköterska. När jag var 12 år gammal dog min far under ett polisuppdrag. Det var en händelse som formade mitt liv och drev mig att vilja förstå och avslöja sanningen. Jag utbildade mig till skattjägare.
Personlighet:
Jag är en lugn och analytisk person med en stark känsla för rättvisa. Jag är envis och ger aldrig upp på ett fall, vilket har gjort mig både respekterad och fruktad i kriminella kretsar. Jag har ett skarpt öga för detaljer, något som ofta hjälper mig att lösa även de mest komplicerade fallen. Trots min tuffa yta är jag omtänksam och lojal mot mina vänner och klienter.

Färdigheter och förmågor:

Utmärkt observatör: Jag har ett skarpt sinne för detaljer och kan ofta se saker som andra missar.
God fysik: Jag tränar regelbundet kampsport och löpning, vilket håller mig i form och redo för fysiska konfrontationer.
Teknisk kunnig: Jag behärskar olika tekniker för övervakning och hackning, vilket hjälper mig att samla in bevis.
Förhandlingsförmåga: Jag är skicklig på att förhöra och förhandla med både klienter och misstänkta, vilket ofta leder till genombrott i mina utredningar.
Hobbyer:
På fritiden gillar jag att spela schack och lösa gåtor, något som håller mitt sinne skarpt. Jag älskar också att vandra i naturen, vilket ger mig tid att reflektera och ladda batterierna.

Historia i göteborg:
Efter att ha löst ett uppmärksammat fall i Sverige, blev jag kontaktad av en klient från göteborg som behövde hjälp med att hitta sin försvunna dotter. Jag reste till staden och lyckades inte bara lösa fallet, utan blev också fascinerad av stadens komplexitet och utmaningar. Jag bestämde mig för att stanna och öppnade en egen detektivbyrå i hjärtat av Los Santos. Här ställs jag ständigt inför nya fall och faror, samtidigt som jag försöker göra staden lite säkrare, en utredning i taget.

Motivation:
Minnena av min far och min obevekliga strävan efter rättvisa driver mig. Jag vill göra skillnad och se till att ingen annan behöver gå igenom samma smärta som jag själv upplevde som barn. Min moral är stark och jag kompromissar aldrig när det gäller att avslöja sanningen.

Relationer:

Erik Valentino: Min äldre bror, en framstående advokat i Göteborg. Vi har en stark relation och håller regelbunden kontakt, ofta diskuterar vi fall och juridiska frågor.
Lisa Valentino: Min kusin och kriminaltekniker i Los Santos. Hon hjälper mig ofta med analyser och teknisk expertis.
Mia Valentino: Min yngre syster och journalist, som ibland är min partner i utredningar. Vår relation är komplicerad men baseras på en djup respekt för varandras yrkesfärdigheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag heter Antonio Valentino och jag är skattjägare med en stark känsla för rättvisa och en obeveklig strävan efter att avslöja sanningen. Här är vad jag kan bidra med till serverns RP:

1. Komplexa och Engagerande Berättelser
Som privatdetektiv är jag van vid att hantera komplexa fall som ofta involverar flera personer och händelser. Jag kan skapa och delta i berättelser som spänner över flera karaktärer och organisationer på servern. Tänk dig mordutredningar, försvinnanden och korruptionsskandaler där jag måste samarbeta med både polisen och kriminella för att få fram sanningen. Dessa historier kan hålla alla engagerade och skapa djupa, minnesvärda RP-upplevelser.

2. Interaktion med Andra Karaktärer
Min styrka ligger i att förhöra och förhandla med människor. Jag älskar att utforska andra karaktärers personligheter och motiv, och genom mina samtal kan vi tillsammans skapa intressanta vändningar och överraskningar i berättelserna. Jag är alltid redo för en konversation, vare sig det är med en misstänkt, en klient eller en kollega.

3. Skapande av RP-events
Jag har massor av idéer för RP-events som kan engagera hela servern. Föreställ dig stora utredningar där alla på servern får en roll att spela - från att samla bevis och förhöra vittnen till att spåra misstänkta och lösa gåtor. Dessa events kan ge oss alla en chans att komma samman och uppleva intensiva och spännande stunder tillsammans.

4. Färdigheter och Träning
Jag har en bakgrund inom kampsport, övervakning och hackning. Jag är alltid villig att dela med mig av mina kunskaper och hålla träningssessioner för andra spelare. Om du vill lära dig självförsvar, hur man effektivt övervakar någon eller grundläggande hackningstekniker, är jag här för att hjälpa.

5. Moralisk Kompass och Konflikt
Jag lever efter en stark moralisk kod och jag kompromissar aldrig när det gäller att avslöja sanningen. Detta kan ibland sätta mig i konflikt med andra karaktärer som har andra mål eller metoder. Genom dessa moraliska dilemman kan vi skapa spännande och meningsfulla RP-situationer som tvingar oss att tänka och fatta svåra beslut.

6. Relationer och Nätverk
Min familj betyder mycket för mig. Min äldre bror Erik Valentino är en advokat i Göteborg, min kusin Lisa Valentino är kriminaltekniker här i Los Santos, och min yngre syster Mia Valentino är journalist. Dessa relationer ger oss möjlighet att skapa intrikata nätverk av interaktioner och berättelser som kan knyta samman olika karaktärer och händelser på servern.

7. Flexibilitet och Anpassningsförmåga
Oavsett situation kan jag anpassa mig. Jag kan infiltrera kriminella organisationer, samarbeta med polisen eller hjälpa civila att lösa deras problem. Denna flexibilitet gör att jag kan bidra till en mångfald av RP-upplevelser och hålla spelet intressant för alla inblandade.

Jag ser fram emot att bli en del av servern och bidra till att skapa en engagerande och dynamisk RP-miljö tillsammans med er alla. Låt oss skapa fantastiska berättelser och upplevelser tillsammans!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att Spela för Motpartens Vinst i Rollspel
Att spela för motpartens vinst i ett rollspel handlar om att skapa en engagerande och dynamisk berättelse som är njutbar för alla inblandade, inte bara för dig själv. Det innebär att du som spelare bidrar till att utveckla spelet på ett sätt som gör det intressantare och mer spännande för dina medspelare. Här är några viktiga aspekter av vad det innebär att spela för motpartens vinst.

Samarbete och Berättelseutveckling
En av de grundläggande principerna är att samarbeta med andra spelare för att utveckla berättelsen. Det betyder att du ibland måste låta din karaktär förlora en konflikt eller avslöja en viktig ledtråd som driver handlingen framåt. Genom att göra detta hjälper du till att skapa en mer komplex och engagerande berättelse som gynnar alla spelare, inte bara dig själv.

Att Ge och Ta
I rollspel är det viktigt att ge och ta. Detta innebär att du ibland låter andra karaktärer ha sin stund i rampljuset. Om du hela tiden vinner eller dominerar scenarier kan det snabbt bli tråkigt för andra spelare. Genom att låta andra karaktärer lyckas ibland, bidrar du till en mer dynamisk och balanserad berättelse. Det är genom dessa växlingar av framgång och motgång som berättelsen blir levande och intressant.

Trovärdiga Reaktioner
Att spela trovärdigt innebär att din karaktär reagerar realistiskt på händelser och situationer, även om det innebär att din karaktär hamnar i en svår situation. Om din karaktär blir hotad eller överraskad, är det viktigt att reagera på ett sätt som känns autentiskt och engagerande, snarare än att alltid hitta en väg ut som gynnar dig själv. Detta skapar en mer realistisk och engagerande berättelse.

Underlätta Fördjupad Interaktion
En annan viktig aspekt är att uppmuntra och delta i interaktioner som kan vara fördelaktiga för andra karaktärer. Detta kan innebära att din karaktär erbjuder hjälp, råd eller till och med hamnar i en position där andra karaktärer kan visa sina färdigheter och växa i berättelsen. Genom att skapa möjligheter för andra att glänsa, bidrar du till en mer rik och mångfacetterad spelupplevelse.

Skapa Spänning och Drama
Genom att ibland spela till din karaktärs nackdel kan du skapa spänning och drama som gör rollspelet mer engagerande. Till exempel, om din karaktär är en skurk, kanske du medvetet lämnar ledtrådar som gör det möjligt för hjältarna att komma nära att fånga dig. Detta skapar spänning och driver berättelsen framåt, vilket gör spelet mer njutbart för alla.

Respekt för Andras Berättelser
Det är viktigt att respektera andra spelares karaktärer och berättelser. Försök att inte överskugga eller avbryta andras scener, utan istället stödja dem och hjälpa till att bygga upp deras historier. Genom att visa respekt och stöd för andra spelare, skapar du en positiv och inkluderande spelmiljö.

Fokus på Gemensam Upplevelse
Slutligen handlar det om att hålla fokus på att skapa en positiv och minnesvärd upplevelse för alla. Rollspel är ett samarbetsprojekt där alla bidrar till att skapa en berättelse som alla kan njuta av. Genom att vara generös, kreativ och samarbetsvillig, kan du bidra till att skapa fantastiska berättelser och upplevelser tillsammans med dina medspelare.

Att spela för motpartens vinst innebär att sätta den gemensamma berättelsen och upplevelsen i första rummet. Genom att samarbeta, ge och ta, reagera trovärdigt, underlätta interaktioner, skapa spänning och drama, respektera andras berättelser och fokusera på den gemensamma upplevelsen, kan du bidra till en engagerande och dynamisk rollspelmiljö som alla kan njuta av.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan ge några exempel att tex man inte får använda bil som vapen och man ska hantera en situation som man skulle göra i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har ganska mycket erfarenhet för att jag har spelat rollplay i andra servers och har spelat med mina vänner som att vi var i spelet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är ganska lojal mot alla och hatar lögn

Nekad.
Anledning:
AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka