Nekad Kaung | Ban Överklagan [svealand]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaung

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-gansen-042 — FiveM, Utgår 2026-03-11
Anledning: vapen riktad mot sig och värnar inte om nånting.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände det var en grabb som pittade min helikopter så att vi flög till sidan och nästan krocka där efter hoppar jag ur helikoptern och börja skjuta för att han skjuter jag blir benad och sne kommer han fram och rikta han ville lota mig men jag valde att ta upp och ner händerna sen så när han stod helt stilla 0och inte rikta så skjlt jag han två gånger i huvet hoppa in i helikoptern och drog

Tar du ansvar för det du blev bannad för? japp jag tar ansvar för att jag blev bannad och jag vet att jag e röd spelare men jag kommer inte göra detta felet igen

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag hade kunnat ta upp händerna och inte ta ner dem och därefter bara ta att jag torskar scenariot

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag ska fölrbättra och inte göra om detta jag vet iners inne att jag kan rpa och händer detta igen så kan du låta mig sita bannen till jag inte är bannad längre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka