Accepterad Kaung | Ban Överklagan [Saab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaung

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198361128708/

Ditt Hex-ID: 110000117e4af04

Vad är din discord tagg? luvag__23884

Vem var det som bannade dig? Saab

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-28 154023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skulle köpa ut skott till en grabb biligt samt att han skulle köpa vapen när vi skulle vi skulle åka och hämta alla så drar han fram sitt vapen och hoppapr ur bilen och börjar riktar så kör jag där ifrån och vänedr om och sen blir jag skjuten i huvet jag borde bara hoppa ur och ta upp händerna och inte vara såhär dum

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart dragen sup och saab förklarade lungt och sansat vad som skulle hända och vilka fel jag hade gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig det var jag som gjorde 100% FEL OCH DET JAG GJORDE VAR INTE ACCEPTABEKT OCH DET SKA INTE HÄNDA IGEN

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad för runt 1 vecka sen för att jag skotta i en gränd när polis stationen och jag to lärdom att inte skjuta på öppna väggar eller nära polistationer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna hoppa ur bilen och bara ha upp händerna och göra det dem bad mig att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att alltid stanna när nån riktar och inte köra iväg oavsätt om man blir kidnappad ingen anledning osv istället ska man lyssna på vad dem har och säga och sne efter kan man hoppa support

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har blivit bannad gång på gång och var avstängd så sent som förra veckan. Varför lyckas du aldrig lära dig av dina misstag, och varför ska vi ge dig ännu en chans när du hela tiden bryter mot reglerna?

förlåt kommer inte bli bannad igen och det kommer in te hända igen @Saabpro94
Det räcker inte med att bara säga förlåt. Du har en röd historik och blev bannad senast förra veckan.

Hur ska du göra för att sluta bli bannad?

sissta chansen blir jag bannad igen så får jag vänta ut banenn kommer inte bli bannad nån mer

sissta chansen blir jag bannad igen så får jag vänta ut banenn kommer inte bli bannad nån mer
Jag hoppas på att du kan börja följa reglerna.

Vill inte se ban på dig framöver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka