Nekad katten.1 | Medlem ansökning {e34[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten.1

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? 1katten

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Kesete 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Glad men kort stubin.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lukas familj hade det otroligt svårt med pengar och hans föräldrar kunde inte skaffa ett jobb i Somalia. När Lukas var 3 år gammal så flyttade han och hans mamma till Sverige för att få ett bättre liv medans pappan stannade i Somalia eftersom de hade separerat. När Lukas var 5 år så träffade hans mamma en kille som hon senare skaffade ett barn med. När Lukas var 14 år så började han arbeta åt ett kriminellt nätverk som han senare i tonåren blev en medlem i, När han var ca 16 år fick han sitt första jobb med att döda en person, för mordet som Lukas gjorde blev han efterlyst, då flyttade han runt mycket bland olika städer med en falsk identitet. Efter att han hade flyttat runt i ca 2 år så var han nu 18 år och då fick han reda på att hans mamma hade blivit dödad pga lukas gäng kopplingar, då åkte han tillbaka hem där han blev gripen av polisen och åkte in i fängelset och nu så är han frisläppt och ska leva vidare i staden Unive och försöka hamna på en bättre bana i livet. Och Lukas tänker bara ta framtiden som

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med Bra RP som är social och seriös men framförallt rolig i slutändan. Jag kommer bidra som en aktiv spelare då jag kan vara inne och spela väldigt mycket varenda dag. Det blir undantag vissa helger och vardagar då jag har andra saker att göra, men kommer försöka kunna vara inne så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ger motpartens sida en chans att vinna i ett scenario T.ex ett bankrån så saktar du ner lite i jakten så att det blir ett mer långdraget, roligare, men framförallt mer realistiskt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, har blivit bannad tidigare för lite allt möjligt, men inget som kommer upprepas och jag har lärt sig att man kan köra utan att göra massa regelbrott hela tiden vilket jag borde insett tidigare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? T.ex FearRP vilket innebär att du måste värna om ditt egna liv, t.ex under pistolhot så måste du värna över ditt liv och lyssna samt inte göra några dumma saker under det. En annan regel är powergaming som innebär att man måste t.ex rpa på skador. Om du krockar kan du inte bara fortsätta som om inget har hänt utan du måste tänka att du faktiskt är skadad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka