Nekad katten.1 | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten.1

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Ditt discord namn: 1katten

Ditt Hex-ID: steam:110000145381b5c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krimroll

Vem/vilka tog beslutet? Blev bannad av yVoltz men William.9 tog beslutet ang indragen krim

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag var dum nog att FearRPa. yVoltz sa att det var en mild FearRp. Det som hände var att vi åkte till Sandy Flygplats för att snacka med några grabbar. Vi tänkte precis åka därifrån men våran bil hade fastnat. De som vi precis snackat med hade också fastnat. Helt från ingenstans så hoppar en av de ut och riktar jag försöker vara snabb men det blev lite tokigt vilket resulterade i att jag dödade han och det hela resulterade i en FearRP. Ibland mina tidigare banns så har jag några FearRP banns. Jag ångrar det jag gjorde alla dagar i veckan. Det var så dumt. Ifall jag får en chans till så kommer jag ABSOLUT inte göra något liknande igen. Jag borde ha insett att det bara är skitdumt från första början. Det är inte värt någonstans och det är först nu som jag verkligen har insett att det bara inte slutar bra i slutändan när man utför dessa regelbrott. I framtiden skall jag tänka tillbaka på dessa Moment och hur det slutade. Jag vill tillägga att jag är grönmarkerad och har blivit bannad typ 10 min för röstregel nån gång. Framöver så ska jag bättra mig och följa reglerna som ska följas. Bannen blev på 24 timmar.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår beslutet till 100% ur staffsens synvinkel. Jag hade då 1 krim varning sen innan som skulle gå ut om 3 dagar vill jag även tillägga.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: William.9 har bevisen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka