Kasper.Pet | ansökan till support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper

Icke Medlem
Meddelanden
1,064
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten?
Kasper Pettersson

Vad heter du på discord?
Kasper#2363

Ange ditt födelsedatum
17 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Dessa tider kan vara olika vecka till vecka då jag har distansundervisning just nu!
Måndag: 17-23
Tisdag: 17-22
Onsdag: 17-23
Torsdag: 17-23
Fredag: 16-03
Lördag: 14-03
Söndag: 14-22
På lov så varierar det mycket med tiderna speciellt på sommarlovet då jag jobbar/reser bort mycket under sommaren men är oftast aktiv minst 4 timmar om dagen.

Berätta om dig själv

Jag är en 14/15 år gammal grabb från Örebro som älskar att prata med folk och hjälpa andra. Jag är väldigt bra på att ta kritik för jag älskar att få kritik i alla fall konstruktiv kritik för det är genom kritik man förbättras. För ingen är ju perfekt alla kan alltid utvecklas och bli bättre.

Jag är en som när jag tycker något är kul så lägger jag ner hela min skäl i det och gör allt för att utvecklas inom den saken och jag har svårt för att tröttna på dessa saker. På min fritid så så sitter jag mest framför datorn men jag gillar även att åka på med datorer eller annan elektronik, åka moppe meka motor och va med vänner.
I sommar kommer jag att jobba på ett Café vilket jag tycker är kul kommer vara ledig ganska mycket så kommer kunna göra support ärenden då.

Vad skulle du göra om du blir staff?
Om jag blev support hade jag suttit jätte mycket i noclip och försökt få tag på folk som inte kan följa reglerna. I support samtal så hade jag försökt hjälpa så många som möjligt medans jag samtidigt hade hålla en hög kvalité och varit rättvis i mina support ärenden. Jag hade gjort mitt yttersta bästa för att så många som möjligt ska bli nöjda jag hade vilja säga alla men alla kan inte alltid bli nöjda men jag kommer alltid göra mitt bästa.

Jag hade Hjälp folk ännu mer än vad jag gör idag då jag får mer möjligheter till det än när man är WL-ansvarig/servervakt.
Jag hade gjort mitt yttersta bästa att höja RP nivån på servern och bannat de som ej förtjänar att vara på servern för att dom inte följer reglerna.
Mina Perms ska användas ansvarsfullt och ska absolut ALDRIG abusas! Om man abusar t.ex revive för att jag själv dog eller min kompis, eller för att jag ska få fullt HP, eller ger Ban bara för att jag "tyckte" att han gjorde fel.
Jag skulle alltid vara rättvis mot alla och inte vara partisk till någon bara för att det är ex min vän för har man gjort fel så

Hur länge har du spelat på Unive?
Sen början av Februari (ca 650 tim).

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive?
Jag vill bli support på Unive för att jag älskar att hjälpa folk, jag är väldigt social och trevlig. Jag älskar att lära mig nya saker.
Jag tycker även att det kan ibland vara svårt att få hjälp av support så jag vill hjälpa till och underlätta trycket på staff genom att bli support.

Mitt mål/dröm sen jag börja på Unive har alltid varit att hjälpa så många som möjligt och att RP nivån ska höjas på servern.
För Unive är en öppen server så alla som vill kan komma in och spela på den därför kommer det in många som är nya till RP och vill lära sig. Jag känner att jag vill vara där för att hjälpa så alla kan ha så kul som möjligt för jag tycker att det är det som RP går ut på att ha kul liksom. Sen finns det också dom som kanske bara är här för att förstöra genom att ex bara lalla runt och finner på nåt sätt en glädje i att förstöra för andra och jag vill att det ska vara mindre såna på servern så att alla kan tycka att det är kul att vara på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats?
Jag tror att jag skulle bidra genom att jag är väldigt aktiv på servern och då kan jag ofta vara där till hjälp även sent på kvällen.
Jag hade kunnat bidra med att alla ska ha en rolig stund på servern utan att ex bli på verkad av folk som bara vill förstöra, lalla runt eller bara vill ha makt och pengar.
Jag hade kunnat bidra till ett starkare/bättre och mer aktivt "staff" team som alltid finns där för att hjälpa och är rättvisa.

Har du några tidigare erfarenheter?
WL-ansvarig och SV har även bannat många i support via klipp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
Jag har okej kunskaper inom kommandon,

/kick [id] [anledning] Sparkar tillfälligt ur personen från servern det fungerar som en varning vid mindre regelbrott.
/svban [id] [anledning] ger en avstängning från servern i 30 min fungerar som ett milt straff vid regelbrott.
/sqlban [id] [Dagar] [Anledning] ger en avstängning från servern fungerar som ett straff vid regelbrott.
/sqlbanoffline [hex id] [Dagar] [Anledning] ger en avstängning till någon som är offline det fungerar som ett straff vid regelbrott.
/sqlunban [Steamnamn] tar bort en persons ban från servern.
/noclip gör så att du flyger vilket underlättar enormt i arbetet av att hitta folk som bryter mot reglerna eller inte kan bete sig.
/spec [id] du följer efter personen i noclip.
/bring [id] TPar personen till dig.
/revive [id] ger liv i nån som är död används när nån ex dött av bugg.
/dv tar bort fordonet närmast dig.
/freeze [id] fryser personen.
/unfreeze [id] tar bort frysning från personen.
/slay [id] dödar personen.
/goto jag TPas till waypoint.
/setjob [jobb] [rank i jobb] ger mig jobb.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system?
Jag älskar att lära mig nya saker och har väldigt lätt för det speciellt när jag tycker att det är kul och som sagt så älskar jag att sitta framför datorn och hjälpa folk så tror jag kommer ha väldigt lätt för detta. Jag är väldigt bra på att läsa av personer vilket jag tror kan vara hjälpa i det arbete.
Jag har väldigt lätt för att anpassa mig in i olika sammanhang vilket jag tror kommer att vara till stor nytta i detta arbete då man måste vara bra på att förstå situationer.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då?
Skulle aldrig få för mig att spela på nån annan server för unive är den bästa.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?
Jag skulle vilja berätta att jag älskar servern och allt grymt arbete som allt Staff gör och hoppas att jag en dag blir en del av er.

Jag skulle bli super glad ifall jag fick möjligheten till att bli Support för jag la på riktigt ner hela min skäll i denna ansökan för att jag så himla gärna vill bli support.

Jag har dyslexi och ADHD.
B.T.W ni behöver inte tro att bara för att jag har dyslexi och ADHD så kommer jag inte kunna göra jobbet lika bra men jag lovar att göra mitt bästa för jag tycker att det verkar kul och om jag tycker nåt verkar kul så läger jag ner mycket av min tid på det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka