Accepterad Kasper Hyltmark2 | Ban överklagan [GUZZ54]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kasper Hyltmark2

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121483048/

Ditt Hex-ID: 11000014536c528

Vad är din discord tagg? Kappy#9080

Vem var det som bannade dig? GUZZ

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: esvngb Anledning: powergaming Går ut om: 0 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: GUZZ ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag vet att det var jag som gjorde misstaget av powergaming för jag var på väg ur från piren med min bil och jag höll it lagarna och körde lite för fort och sedan när jag var på väg på motor vägen så körde jag på fel sida en den jag skulle köra på. man kan säga att jag körde galet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog min bil från garaget och tänkte att jag skulle köra lite på motor vägen men dum som jag var så gjorde jag powergaming och körde fort när man kommer ur från piren och sedan efter så var jag så dum att jag körde på fel väg där jag inte ska köra på. Sedan tänkte jag ta och köra ner på motor vägen och jag körde på fel sida av vägen och för fort. jag vet vad jag har gjort fel för något och detta kommer inte upprepas och jag kommer inte göra om det lovar jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inget felaktig ban det var rätt av guzz att banna mig för det var jag som gjorde fel - jag körde galet kan man säga och jag körde för fort en vad man skulle göra och jag körde i fel riktning. jag är medveten vad jag har gjort fel och detta kommer inte att hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet att jag har blivit bannad 1 gång det här året men tyvär kommer jag inte ihåg av vad det var för det var länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag skulle kunna tänka innan jag började köra och tänka till och inte va lika dum som jag var

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Godkänd banöverklagan! Tänk på att inte göra om det i fortsättningen! :)

MVH GUZZ#7387

Tillbaka