Accepterad Kasper B | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper B

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper broberg

Vad är ditt discord namn? kabbe12_70464

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kasper Broberg 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam aggresiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter kasper har växt upp i ett tufft klimat har ingen pappa men har en snäll mamma och en lilla syster dem är fattiga och han vill inte att dem ska vara fattiga så han går med i ett gäng och är kriminell hans framtids dröm är att starta ett eget gäng när han har mer pengar och bli rik på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? RP bra inte bryta mot regler och påminna folk som bryter mot regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om det blir en biljakt så kan man inte allltid få som man vill ibland måste man ge upp anners så blir det inte kul att RP som polis.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har aldrig hänt mig förutom när jag va ny på RP och inte visste va RP va.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT är att man försöker ge polisen uppmärksamhet så att dem jagar dig för att det är kul. FEAR RP är att man kanske blir rånad dem har flera vapen mot dig men du väljer att springa där ifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelta RP väldigt mycket så jag vet vad jag håller på med.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.
På discord heter jag Kasper och på steam heter jag Kasper

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka