Nekad Kasper | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper

Icke Medlem
Meddelanden
1,064
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten?
Kasper Pettersson

Ange ditt födelsedatum
17 Augusti 2006

Vad heter du på discord?
KasperP#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Mån:
15:00-23:00
Tis: 15:00-23:00
Ons: 15:00-23:00
Tors: 15:00-23:00
Fre: 15:00-23:00
Lör:15:00-23:00
Sön: 15:00-03:00
Dessa tider kan variera P.G.A jobb.

Hur länge har du spelat på Unive?
6 månader, 1000 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter?
Jag hade RP:at som vanligt men hålla lite koll så att alla beter sig på servern. Jag hade under lättat för staffs så att dom inte behöver ha så mycket press på sig. Jag skulle aldrig abusea mina perms som en SV jag skulle tex inte döda min vän och sen RESSA han bara för att det är kul. Jag skulle bara ressa vid behov ex ifall nån dog av en bugg. Jag hade sett till att alla känner sig säkra, tycker att det är kul att vara på server och ta bort folk från servern ifall inte kan bete sig. Hade försökt att vara på ställen som car meets, torget mekonomen, vianor och andra ställen där det är mycket folk och se till så att alla beter sig och följer regler.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive?
För att jag spelar bara på unive och jag har varit staff tidigare så jag vet hur jag ska bete mig. känner att jag vill hjälpa till så mycket som möjligt om folk inte kan följa regler så kan jag banna/kick dom eller om nån dör av en bugg så kan jagh ressa dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats?
Jag kan bidra igenom att kicka, bana eller spara klipp på folk som inte kan bete sig för att jag träffar många människor i jobbet och vissa kan inte bete sig och då tycker jag att dom inte har nåt på denna server att göra. sen tar jag klippet och gör en anmälan.

Varför ska just du bli servervakt?
Jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag är aktiv och kan alla regler och känner att det är många som inte kan bete sig och då Vill jag hjälpa till med det lilla jag kan så att det underbara communityt kan bli lite bättre.

Varför vill du bli servervakt?
För att jag är väldigt aktiv, älskar att hjälpa folk och ser mycket shit som händer då jag är polis och mötter hur många gånger som hälst om dagen av att folk pratar OOC, power gamar, cop baitar inte kan reglerna, har jätte dåligt RP osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/sv (skriver i ServerVakts chatten den ska ändast användas till viktiga saker)
/ooc (skriver ett ooc meddelande för hela servern ska knapt användas av oss servervakter)
/svban (bannar personen i 60 min)
/kick (sparkar personen från servern)
/clearchatforall (rensar chatten för alla på servern det ska knapt användas av oss servervakter)
/revive (ger liv i en person som ex dött av bugg)
/dv (tar bort närmaste bilen)

Är du whitelistad på serven?
Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans
jag har inte varit bannad på 3 månader och dom flästa bannsen är felaktiga (mins typ inte).

Spelar du på någon annan server för tillfället?
Nej unive är den bästa.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka