Accepterad Kasity | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasity

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/468878137/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Kasity#0103

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter är Isak Adams som föddes 19 augusti 1998. Han hade gott om kompisar i sin barndom men oansvariga föräldrar som senare ledde honom in på droger. Han bodde i Eksjö en liten stad i Småland. Problemet var att det var svårt att hitta jobb och därför sökte han efter en storstad där han kan hitta ett bra jobb och ett ställe för att skapa ett nytt liv och att komma ifrån drogerna och de dumma besluten. Just nu har han jobb som gruvarbetare och det tar väldigt mycket kraft på honom som leder mycket till detta gamla förflutna. Hur det kommer gå beror på vilka vänner och kontakter Isak kommer få under sitt liv i Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har RP mycket hos min kompis och fastnade ganska snabbt för det. Problemet är att jag inte har direkt hittat en server som är aktiv o seriös för att jag har bara spelat med mina kompisar. Men denna känns rätt eftersom det är många aktiva och många av spelarna är seriösa. Jag kommer bidra till rolig RP upplevelse. Vill ha en hel upplevelse av servern och det är därför jag vill bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är väldigt aktiv som gör att det alltid finns något att göra. Som att skaffa nya vänner och stöta på roliga scenarios.

Hur hittade du Unive? Min irl kompis tipsade den när jag frågade efter en svensk aktiv server som är bra att börja ta RP seriöst. Sen har jag kollat upp servern på streams och det ser riktigt kul ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill för det mesta ha kul med att bygga upp serösa och bra scenarios med spelarna ingame. Sen är det kul att bygga upp sin karaktär och från det skaffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha en server att spela på som är roliga och att karaktärer som man kan skapa roliga scenarios. Jag vill också hjälpa nya spelare att komma in i RP:andet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka