Accepterad Ibrahim Ter | Medlem ansökning (idapiiidaa89)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ibrahim Ter

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim Ter

Vad är ditt discord namn? nirox/ibrahimter

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak Nyström är född den 1 Januari 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Stark och Ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isak Nyström är född den 1 Januari 1999 han har både svenska rötter och Turkiska rötter från sina föräldrar. Isak har haft en väldigt tuff uppväxt då hans pappa dog 1 månad innan han föddes och hans mamma dog medans han höll på födas. Med detta sagt han hade det ännu tuffare när han behövde byta hushåll nästan varanan månad inom fosterfamiljer då ingen orkade med honom och tyckte att denna barn inte gick att rädda. Han har alltid velat bli polis för att rädda familjer eftersom hans inte blev räddade. Men problemet är att han är alltid ute på gatorna i förorten Fruängen då han blivit vän med massa langare och kirminella. Han slutade att lyssna på fosterfamiljerna och hitta sitt egna sätt att gömma sitt smärta. Dagen han blev 18 gick han direkt ut på gatorna och var beredd på att visa emot alla personer som har tryckt ner honom alltså fosterfamiljerna genom att vela bygga upp ett dorg imperium. Men han tänkte istället för att vända sig själv mot de onda vill han försöka flytta till Staden Unive och kunna bli polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att hålla hög rp nivå där fokus ligger på realism och konsekvenstänk . Jag respekterar både lore och andra spelares RP, skapar naturliga konflikter och bidrar till roliga scener som kan få alla på servern att känna sig att det är roligt på servern. Genom att vara tydlig att kommunicera och vara mogen. Mitt mål är att bidra till en levande värld där allas RP känns roligt och trovärdig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte alltid ska vinna scenarion alltså om någon riktar ett vapnet mot huvudet ska man inte försöka brotta ner grabben från ingenstans det skulle inte kännas så realisitiskt. Meningen är att man ska inte alltid försöka få sin karaktär att vinna scenarion alltså att man måste också kunna låta sin karaktär misslyckas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det hör ihop med frågan innan att spela mortpartens vinst en gång blev jag bannad för Clogg för att jag lämnade game för at jag var rädd att man skulle tjuva de jag plockade men detta var skit längesen när jag var ny t fiveM och RP tills nu har jag utvecklats mycket mer och vad jag lärde mig av den bannen var att jag lärde mig att spela mortpertens vinst och inte Clogga

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging. Att man lämnar i ett scenario. NLR. New life rule man får inte komma ihåg vad som hänt tidigare innan du dött. Metagaming. Du tar information om någon IG och rpar som att du visste informationen genom att rpa på det men du faktiskt tagit info från kanske Dcn

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag var tidigare medlem och har bra koll om regler men jag hade fått indraget medlemskap så Aa.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka