Accepterad Kasi | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Snoop_dogg

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? TurboLarche#9525

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199095926588/

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Har träningar samt brukar gymma och går även i skolan men brukar lyckas få en 8 timmar framför skärmen. Min dagliga aktivitet ligger främst mellan 15-00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive nu i 3 veckor skulle uppskatta det till

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/isipi/OneDrive/Bilder/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202024-01-10%20071836.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att övervaka och se till att alla spelare på servern följer reglerna som är och beter sig på ett bra sätt. Det vill säga att inte bryta mot regler eller förnedra någon. Som servervakt har du en roll som även innebär att till stor del hjälpa staffen på servern. Som servervakt är det viktigt att inte missbruka eller favorisera vissa sepelare som du är med ig eller känner utanför. Utan du ska vara rättvis mot alla och agera proffsigt i alla fall du får och deltar i.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har som sagt spelat under en kortare period på servern och skulle tycka det var kul att ha ett lite större ansvar här på servern då de vore kul att få testat på. Jag ser mig själv som en mogen person och redo att ta steget till att få äran att ha ett större ansvar. Är väldigt aktiv så kommer kunna övervaka över servern en större del av dagen och vara en bra person för teamet. Gillar även att komma på bra lösningar som får alla deltagande att vara nöjda. Men ser även till att dem besluten är på ett rättvist sätt och går under reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är en allvarlig sak som förekommer från vissa med specifika roller och är en skadlig sak för en rolig och bra rp. Ett exempel på Abuse kan vara när någon servervakt eller annan person på servern missbrukar sin makt för egen fördel eller för att hjälpa sina kompisar. Vanligt exempel på abuse är när en servervakt revvar sina kompisar i ett scenario för att ge dem fördel eller för att slippa ta dem till sjukan. Men det kan också vara att man revvar sig själva utan anledning för att undvika att 12h regeln eller behöva bli tagen till sjukan. Såna typer av handlingar förstör servern och skadar rollspelet för alla andra som försöker ha en rolig och bra upplevelse. Men även en seriös rp nivå. En annan form av abuse kan vara när en servervakt bannar spelare utan att ha en anledning, Eller för att dem tillhör ett motsatt gäng som de gäng man själv i har krig mot de gänget. Detta är tråkigt och borde inte förekomma under rpandet Då alla på en server förtjänar att bli behandlad på ett rättvist sätt och få rätta åtgärder mot sig

Tillbaka