Nekad Kashmir Sahadi | Ban överklagan[Retarens Son]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kashmir Sahadi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/steamenajs/

Ditt Hex-ID: 1100001123ac904

Vad är din discord tagg? RalleCykelspark#5952

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 14d 23h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell Utan Kriminell Rollen (Bankrån)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Var i en kiosk och ''rånade'' men egentligen bara låste upp valvet men tog ingenting för att se hur saker fungerade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis som är nya på servern ville utforska och se hur saker fungerade så vi ''rånade'' en kiosk utan att få med någonting. Blir stoppad av polis 10 min senare och blir tvingade att lägga oss ner på marken. Polisen kommer fram och visiterar och siktar med gun emot oss utan att förklara varför vi blev visiterade eller tagna. Frågar flertal gånger varför han la handfängsel på mig men svarade inte någon gång. Förklarade då för honom att han gör tjänstefel men säger absolut ingenting mer än ''Mhm''. Så under loppets gång så har han bara bett oss att lägga oss ner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut var de en felaktig ban! Vi valde att inte ta någonting med oss då vi inte var menade att stjäla något. Försökt få hjälp av flertal supports på discord men ingen som vill hjälpa en. Bra supports!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en ban på 30 minuter då jag hade gun riktat mot två personer under dagtid då dem hotade mig med att misshandla mig samt kalla mig muffsi och busunge. Använde aldrig gunen mer än att be dem lägga sig ner på marken och sedan sprang jag där ifrån. När jag springer där ifrån åker jag ut och blev bannad av Luc1z. Förstår inte att alla kan bete sig hursomhelst med basebollträ, knogjärn osv utan något straff? Själv håller man en pistol i självförsvar och skjuter aldrig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut inte, tycker inte jag har gjort något fel. Att utforska en server och se hur saker fungerar tycker jag är en viktig del för att förstå hur rpn fungerar på just den servern. Har inte förstört något för någon och har heller inte failat min rp. Däremot har jag sett väldigt många som failar rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej. Känns lite som man inte kan göra ett skit utan att bli bannad. Har varit på servern några dagar och har nästintill varit inloggad 24/7. Gjort mitt bästa för att tillföra bra rp och försöka få igång bra scenarion men man blir istället bannad. Så min lärdom är väll att åka runt i en bil och vara tyst.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka