Accepterad Kash | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kash

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198263727303/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Kash#9521

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi AK han är 23 år gammal o har precis flyttat hemifrån till en ny stad som han nyss kommit till han är en väldigt nyfiken o glädje full person som alltid letar nya vänner o älskar! att prata hans favorit sak e att köpa bilar o byta o investera i olika fonder dock har det inte gått så bra för abdi o han har behövt låna pengar av ett grovt kriminellt gäng o blir därför hotad till att jobba för dem o de e starten på abdi aks kriminella liv mycket drågmissbruk o bara kontakt med sin bror då hela hans familj inte längre ville ha kontakt med han lever han o hans bror bland dem farliga gatorna med beväpnat folk o mycket knas går runt i abdis hjärna tills dagen hans bästa vän ojoke bli skjuten pga abdis skulder till ett gäng vid namn dödspatrullen abdi o hans bror bestämmer sig för gå med i shottaz o bildar en bra relations o blir en familj som lever ett svårt o tufft liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat här sen multi pvp o känner att entligen komma tbx t unive då jag verkligen saknat rp o denna servern har växt något enormt o blivit en väldigt bra server angånde rpn o hoppas man får uppleva en fantastisk tid på unive o lära känna nytt folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt utplanerad senario både för min rps skull o alla runt omkring jag ser alltid till så båda parterna har roligt o att endå fast man förlora ett senario så kan man ändå ba kolla tbx o skratta o va glad för det blev ett bra senario samt mina erfarenheter av rp kmr va t en stornytta då jag kmr göra allt för att alla i min omgivning ska få en bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex om du e i ett senario med snuten o du kanske ska bli tagen att du inte väljer skjuta ner polisen ba för du ska komma undan utan ba ta upp händerna o ge upp å låta dem andra ha lite rolig rpa t.ex ta in en på förhör o tanspotering o låta dem andra också få ha roligt

Hur hittade du Unive? Gammal spelare här så vetat om servern i drygt 2 år o e skit glad att va tbx

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka