Nekad Ankanpåtaket_645 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? ankanp0taket

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Hakim 2000-09-25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? spralig nyfiken och posetiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär hade en bra uppväxt han fick mat på bordet o va bra i skolan till den 20 april där hans mamma dog så ändrades Abdis liv helt o hållet Abdis pappa Mohamed börja dricka o va ute med sina kompisar så Abdi hade ingen att prata med Abdi börja hänga i orten o träffa grabbar som hade kriminell bakgrund som begått alvarliga brott som tex mord rån o mm. Abdi ville bli som dom Abdi såg upp till dom o såg dom som bröder Abdi gjorde rån o mord för att vissa hur han jobbade så de kriminella såg vad han gick för Abdi visste inte att de grabbarna utnyttjade han så dom van Abdi åkte in för dom tog böttrar o straff för dom men det visade sig att grabbarna ville allt det här bara för att inte åka ditt för allt som Abdi gjorde Tex stog dom med bilar o vänta på abdi men planen va att han skulle kasta in väskan o springa så dom sålde han helt o hållet när Abdi blev 14 så förstog Abdi va dom gjorde o Abdi försökte hitta vägar ut från gänget så Abdi tog första Planet till unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och bidra med mer social rp och det viktigaste för mig är att den parten jag spelar med har roligt samt alla andra. Även om jag förlorar ett scenario så gör det inget för att då tycker det som jag rpar med det är roligt och det är viktigt för mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta den man rpar med vinna scenarion och så att det ska ha roligt när det rpar med mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja RDM: Jag får inte döda någon utan en anledning eller senario bakom de VDM: Jag får inte använda min fordon för att döda någon utan en anledning Powergaming: Jag kör i en vägg i 200 km/h och sen springer iväg som inget har hänt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad.
Anledning: plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka