Nekad karpZz.23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199831282898/

Ditt Hex-ID: 11000016f8574d2

Vad är din discord tagg? karpzz.23

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-11 025927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att ja satt med fubb slutet av på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först så hade vi 4 yakuza bilar efter oss sen åker vi ner i one way han som körde min vän sen sedan så blir det en skottlossning och då valde jag att sitta med fusk, ESP allt ja använde va esp och visst ja erkänner här på plats att ja satt med fusk men ja satt bara med esp för typ hälften av unive spelare satt med fubb först så satt ja utan fusk sen tröttnade man ba på rpn för alla satt med esp och dem visste exakt vart man va i en skottlossning och då tröttnade jag och laddade ner nått fubb

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. p bannad för montage innan då lärde ja mig att man inte ska lägga upp montage som har regelbrott i klippsen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sitta med esp men tröttnade på alla andra som satt med esp då ville jag också in med esp på unive och visst det kanske inte var det bästa valet att gå in med fusk men tröttnade för hälften på alla som spelare unive sitter med fusk och ja erkänner till 100% att ja satt med fusk,ESP

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sitta med fusk och fuska jag har redan tagit bort alla fusk har återställt min dator

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka