Nekad Karma Bamse | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
158
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805085366/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? seedex1243

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: IMG_4066.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var koruppt inom mitt Yrke ( polis )

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var polis som åkte på Larm och tog vapen ifrån personer med krim och sen la jag de i min stash bil som en krim och sen när jag sa upp mig blev jag krim och gav alla vapnen till min krim karaktär ( som var jätte dumt och jag ångrar det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag fattar hur mycket problem jag har skaffat för mig jag är jätte ledsen för de jag gjorde och nu efter 1 dag inser jag att du har jag inte lika roligt som jag hade när jag körde unive! Och inser att detta måste vara det dummaste jag nånsin gjort och ber om hemskt mycket ursäkt för mitt skam

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av alla mina bans och varje gång jag får en ny ban lär jag mig mer och mer men när man blir röd spelare så bör man veta allt ( jag har blivit bannad 7 gånger totalt 5 av de gångerna kunde en staff inte bestämma sig hur mycket tid han skulle ge mig sen blev jag bannad för powergaming för att jag ej Rpade mig fram men tog istället spawnmenu och nu min sjunde gång då jag har lärt mig att inte vara korrupt alltså man ska behandla sitt jobb på alvar och inte göra som jag gjorde sist

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte stasha mina vapen och ifall jag var så jävla sugen på krim saker borde jag vara köpa krim och inte sitta som en råtta och stasha saker bakom polisens rygg jag har lärt mig efter de bannen som jag har nu! hoppas du Toris förstår mig och att du unbannar mig !

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att följa Yrkets regler och inte vara som en råtta bakom kollegornas rygg!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Inga Problem jag kommer inte be någon att läsa detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka