Antagen Karma Bamse | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alekss

Ditt discordnamn: seedex1243

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är en person som gillar ha ansvar samt så är jag jätte social jag tar allting seriöst och inte lallar. jag har 0 tolerans som en när det kommer till lall alltså vad jag försöker komma fram till är att jag vill att Unive ska ha de bästa RP-Nivån nånsin och att folk ska sluta lalla

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att mycket funkar på Unive men det finns saker som inte funkar typ som RP-Nivån är säger inte alla några personer även några SV kan inte bete sig , sen finns det personer som har brist på Social rp och det skulle jag vilja förbättra som en Framtids Helper ! alltså att folk pratar mer och inte bara iggar varandra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kommer jobba hårt genom att ta vårat staff arbeta med alla kunskaper, vi kommer ha 0 tolerans på detta lall,RP-Nivån. Vi kommer försöka få Unive till en Social server där folk kommer hitta nya Online vänner och så kommer de trivas på servern och inte blir mobbade ( jag personligt kommer ha 0 tolerans på rasism och nasism

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man arbetar hårt genom att inte lalla och göra sitt bästa under sin arbetstid det är jätte viktigt för mig att agera som ett proffs för att ifall någon lallar mitt i en sak tappar jag fokus och blir arg på personen som inte gör sitt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer rp mycket och försöka svara på varje /help alltså jag kommer ha privat liv 14 timmar staff arbete 6 timmar och rp 4 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för alla uppgifter och är inte rädd för något

!B

Medlem✅
Ped 🦸‍♂️
Polis myndigheten👮‍♂️
2025 Medlem
Elitdonator☑️

FD
Servervakt
Kriminell🔪
Medlem🎫
Elitdonator☑️
Polis myndigheten👮‍♂️