Antagen Karma Bamse | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alekss

Ditt discordnamn: seedex1243

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag gillar att vara social och hjälpa folk som en staff skulle jag vara jätte aktiv och hjälpa folk med det de vill som sagt jag är jätte social och gillar att prata med folk

Vad tycker du inte fungerar på Unive? asså allt fungerar bra men det finns saker kring Krim personer där det händer RDM eller Fear rp och olika regelbrott

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kommer prata mycket om saker och försöka att hantera det med ett enkelt sätt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man bannar inte folk bara så ( man kan ta in de i Staff samtal och säga till de att hoppa sup och där kan man prata om sådana saker ) ( OBS: man ska alltid ha bevis innan man bannar någon

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? asså typ jag kommer rp medans jag är staff och ibland går jag in i noclip eller spec och kollar ifall alla följer regelerna

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolutt!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope är redo för allt jag är ej rädd om att förlora min staff i alla fall kommer jag fatta att jag har gjort min grej !!!

+rep riktig skön grabb rolig och kan va seriös så han passar som staff

+++++rep, Han är ass skön jag har hängt me honom sedan starten han gick med, tyvär har inte jag tid att spela med han längre, men han är KINGGGGG!!!!

-repp visar inte nått intresse alls i sin ansökan nån mening och några ord visar ej behov till att han skulle vilja vara det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka