Antagen Karma Bamse | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
159
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alekss

Vad heter du på discord? seedex1243

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag går till skolan kl 8 kommer hem 15-15:40 och sätter mig och spelar till kl 21-22 ( 6-7 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev det prick en månad sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad två gånger. första gången var det när jag plockade droger så hände det en bugg som fick min bli bannad andra gång så missförstod man mig för min vän som bröt mot reglerna för att när han blev bannad hoppade jag och började köra men då kom en mod och bannade mig med

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt's arbete är att se till att alla spelare följer reglerna, stoppar också fusk och dålig RP Nivå, hjälper spelare när det de behöver eller när det uppstod ett problem till och med gör servern trygg och trevlig för alla

Varför vill du bli servervakt på servern? jag är väldigt social och gillar att prata med personer också så gillar jag kolla att alla följer reglerna för att jag inser att många inte gör och så är jag med i ett gäng och då kasnke man blir skjuten så en grön plats t.e.x Torget!!!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.e.x när man bannar någon bara för att man inte gillar personen eller och som krim kan ej Radera deras bilar mitt i krig då kallas det abuse ( SV )

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka