Nekad KarlssonSamuel | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlssonSamuel

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/aaaaaasddddawrqafa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Karlsson

Vad är ditt discord namn? KarlssonSamuel#6959

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Janne Flygare är en 22 åring som kommer från en familj där allt inte stod rätt till, Jannes mamma var en alkoholist och pappan försvann från Janne när han var 3 i en bilolycka och det har gjort så han är väldigt överbeskyddande av sina vänner\bröder. Janne har en kaxig attityd vilket gör att han sätter sig ofta i skiten och får ta konsekvenserna som blir. Janne är från en liten stad som kallas Katrineholm där han ofta hamnade i problem för att han hade den attityden, och folket i den staden är lättkränkta, så därför valde Janne att flytta sig vidare till ett område där dem förhoppningsvis klarar att hantera Jannes problem.

Det bäst Janne vet är att umgås med polare och hitta på massa olika saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag kommer kunna bidra med roligt och seriöst RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker den här servern är seriös, finns roliga och bra staffs som verkligen håller koll och gör sitt jobb. Det är också mycket folk inne vilket gör att man kan utveckla och göra bra RP av olika situationer.

Hur många timmar har du på FiveM? har runt 10-30 timmar!

Hur hittade du Multistaden? hittade er på internet, gick in på eran sida, läste lite och tyckte det verkade intressant.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Blev bannad igår men den togs bort efter någon timme.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade på bernadotte för att jag ville få lite erfarenhet anågende RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka