Accepterad olofpalmesson | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mellebrur

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
-27
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? olofpalmesson

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Svensson, 59 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, glad, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Janne Svensson och är 59år gammal. Han har ett ursprung ur Sverige och gillar Bilar. Janne är en social grabb och älskar sina kompisar samt sin familj. Han har en pappa som var en väldigt snäll och trevlig person, men en dag så dog hans pappa av cancer och det var väldigt jobbigt för Janne, Janne och hans mamma Anneli var då kvar själva med Jannes Lillasyster. Jannes största dröm är att få bo i en stad med fint och trevligt folk. En dag vill Janne skaffa fru och bo i ett fint hus med snygga bilar. I framtiden vill han även hitta ett bra betalt jobb med snälla kollegor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp, roliga scenarios, hålla en seriös rp. Mitt mål är att få roliga scenarios med andra vänner inne på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att alla personer inblandade i ett scenario ska ha kul. Man ska alltså
Inte behöva vinna det
Spela på sunt förnuft inget meta eller hjälp genom Emote abuse, glitch abuse eller liknande
Göra så alla ha kul och kunna förlora ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har aldrig brutit

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidra till servern och communityn utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Inte slå eller döda folk utan anledning. Inte köra över eller använda ditt fordon som vapen utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös kille som kommer göra mitt bästa för att alla i min omgivning på servern ska kunna ha roligt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka