Accepterad Karlssonq | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karlssonq

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: BL-1128
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åkte på larm som man får som sjuksköterska och när jag kom till plats låg de fyra pers när jag kom ditt hjälpte en sen kom de ba mer o mer sen när de kom till två andra så va jag så stressad för de låg 4 o vänta o alla skrek hjälp han hjälp han så glömde o ge krycka till två för jag va stressad såklart de ska inte va en ursäkt jag ska fofarande följa regler såklart detta kommer ej hända igen

Tar du ansvar för det som hände? Ja de gör jag 100% de mitt misstag som jag ska stå för

Vad har du lärt dig sedan dess? Jupp de har jag tro mig har tagit en riktig funderar på de så de kommer aldrig hända igen

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag kommer inte göra om detta lyssna på straff följa regler o bete mig kommer spela hela dagarna och skapa mycke minnen till United invånare

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej de mitt misstag som jag står för men vill bara till baka till unive då de är den bästa rp servern men skicka på discord på ban bilden kan ej få in den här för skriver på mobilen för forumet funkar ej på datorn

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka