Accepterad karllarsson | Ban överklagan [ Kurt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karllarsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198001109746/

Ditt Hex-ID: 1100001026f3af2

Vad är din discord tagg? Felix <3#1483

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming och lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte. jag rollspelade på när jag krockade med en annan bil. har även ett vitne som kan vitna till de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade varit inne på mekonomen och lagat min tesla sedan körde en annan person in i oss och jag körde snabbt efter han på mekonomens parkering och körde sedan in i han. Jag och min kompis rollspelade på att vi hade krockat men i och med att det var typ i 25 km/h och att vi hadde bälte på oss gick vi ut ur vår bil. jag sa till min kompis att det var tur att vi hadde bältet på oss. vi gick sedan fram till den andra killen och jag frågade varför han hade kört in i mig. jag kommer inte riktigt ihåg vad han så men jag kommer ihåg att han hadde en rolig anledning så jag sa bara att de var lungt. det var då han försvan, antar att han blev bannad. jag och min kompis gick sedan till min bil och det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban på grund av att jag faktist roleplayade på at jag fick ont. och vem hadde inte inte blivit arg omg någon körin i ens bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem två andra har mina ban överklaganer blivit gokända

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej. för just i de läget så tänker man inte på vad man gör och det som händer bara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. jag har lärt mig att man måste leka helt utslagen om man bakar in i någon i 25 km/h

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka