Accepterad KarlDenStore | Ban Överklagan [Kong]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlDenStore

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/314566134/

Ditt Hex-ID: 11000013e372bc4 (Hex)

Vad är din discord tagg? karldenstore_

Vem var det som bannade dig? kong, kan ej screena five m för jag tabbas ut varenda gång varenda gång jag klickar windowns knappen

Bild på banmeddelande: bild_2024-01-25_223911042.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fattar precis varför jag vart bannad kong gjorde sitt arbete och jag bröt mot regeln suntförnuft vilket jag verkligen ångrar för ja va inne på min lall karaktär men jag ska ta bort den karaktären direkt när jag kommer in

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på sjukan sedan träffa jag ett par grabbar jag känner på min andra karaktär så jag tänkte lalla lite vilket va mitt fel, men efter det så "la" ja mig ner på deras tak och åkte runt med dem o snackade lite därefter träffade vi på en bil som vi börja hetsa mot som va både roligt för motpartens och vår sida, efter de slängdes ja iväg för vi åkte på ett gupp sen börjar ja springa till en bil o blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va verkligen inte en felaktig ban då jag förstår kongs åtgärder till 100%, det va 100% mitt fel som jag ångrar extremt mycket hoppas att jag blir unbannad för jag har räknat med att rpa i helgen vilket ja inte kommer kunna nu för jag gjorde ett jätte dumt misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va bannad för en vecka sen för fear rp men har lärt mig av den bannad och gör inte de längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat varit inne på min vanliga karaktär och rpat seriöst som ja alltid gör men de gjorde jag inte i detta tillfälltet vilket som va dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en del, jag kommer att radera min lall karaktär och bara satsa för seriös rp och hög social rp vilekt jag brukar göra det är väldigt sällan lall för min del

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka