Nekad Karl Gubbmage | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Gubbmage

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef mekonomen

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Din lokala snusare #0734

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 350

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på mekonomen för har en mycket stor vilja att hjälpa folk att laga bilar tidigare har jag jobbat på meko och vill gärna börja om där och att vara chef är mycket jobbigare men jag tror att jag klarar av det annars får jag säga som det är att jag inte klarar av det men vi får hoppas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har som sagt jobbat tidigare jobbat på mekonomen sen har jag jobbat på auto som trimmar och kan laga bilar men redan som liten drog min pappa in mig i mekandet sedan dess har jag köpt bilar och mekat i dom för att jag tycker att det är roligt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Karl Gubbmage som är 22 år gammal och är uppväxt i Skellefteå. Karl har en riktigt stereotypisk bil mekaniker röst, han brinner för gamla Volvos men även snygga bmws! Han är en trevlig kille som verkligen är omtyckt av alla. Han har svårt för att bli arg och älskar att leva i Unive med sina bil intressen. Karl jobbar på auto experten men har även jobbat på taxi samt mekonomen! Nu till hans uppväxt: Karl är som sagt uppväxt uppe i Norrland med sin bil intresserande familj. Pappan jobbade på ett eget mekaniker företag och mamman som teknik lärare. Karl lärde sig i tidig ålder av sin hur man skulle handskas med bilar , och alla komplicerade namn och delar av mamman. Karl levde sin barndom med bilar och traktorer i huvudet hela tiden, det var hans största intresse. Karl hade ganska dåliga betyg i skolan, men dom räckte helt klart till fordons på gymnasiet! Han kom in i gymnasiet och chockerade lärarna och låg alltid före i alla arbeten. Han kunde äga ut folk som hade jobbat där enkelt på praktiken. Sedan så tröttnade Karl på den staden han jobbade i så han valde att flytta till Unive, han ville skaffa nya vänner och jobb, hans mål är att kunna äga en mekaniker firma typ som mekonomen! Han är otroligt duktig på att snacka och ta ansvar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 6-10 om int mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle absolut fortsätta spela på Unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar int på någon annan server.

Har du läst våra Regler? Jag har läst era regler självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka