Accepterad Karl Gubbmage | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Gubbmage

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198853917816/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/110000135440C78/

Vad är din discord tagg? Snigelgibb #0734

Vem var det som bannade dig? ~JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförfnut, skjuter med jaktvapen vid drogställen ~JOJO Abraham. Återstår: 13 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag försvarade mig mot en snubbe men det var inte på en bra plats (jag vet att det är en grov regelbrott) men jag hade inget val för det var det ända vapnet jag hade på mig och jag var rädd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag for till drogstället för min kompis var där och ringde mig att komma dit sen kom jag dit men då hade han farit så jag var kvar och väntade på honom men sen kom det en person mot mig och började prata lite gran men sen sa han hur mycket knark har du på dig och jag sa inget alltså att jag inte har något men sen trodde han inte på mig och tog fram en kniv och började hota mig med att ge du mig inte knarket kommer du dö så jag sprang en bit bak men han gick långsamt framåt mot mig och sa ge hit det så av reaktion tog jag fram mitt jaktvapen för att skrämma han sen sa han du skjuter inte och jag sa nej ta inte ett steg till mot mig och så gjorde han det men jag skulle aldrig döda någon med ett jaktvapen så jag sköt bara i luften och sprang sen till bilen för han sprang bort från mig då sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag själv tycker att det är en felaktig ban men jag vet att det är en grovregelbrott som är dum att bryta mot men jag skadade ingen skulle aldrig göra det heller sen försvarade jag mig mot honom men om ni kan kan jag nöja mig med en 24 timmars ban istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag inte ska sladda med mina bilar längre på parkeringshus

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte vad det jag ser för jag ville ju inte dö

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aldrig skjuta jaktvapen utanför jaktmark

Har du läst våra regler? Ja

Gör bra ifrån dig med denna chansen, lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka