Inaktuell Karl Dalna | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Freshycopter

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Borgström

Vad heter du på discord? Freshycopter#0312

Ange ditt födelsedatum 31 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag såg att ni sökte Medlemskap ansvariga, Och jag gillar att hjälpa till så jag tänkte -Ja detta skulle kanske vara rätt kul. och jag gillar såklart att hjälpa folk som behöver hjälp. och jag känner att vara medlemskap ansvarig skulle vara något för mig, För jag vill kunna ställa up och hjälpa er medans jag kan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är pratglad alltså att jag gillar att prata med folk, Jag vill kunna förbättra mig av att bli ännu mer social. Jag VILL värkligen vara Medlemskaps ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska vara social, glad, ha respekt och man ska alltid hjälpa dom, JAg tycker också att man ska vara mycket pratglad och ha en glad ton mot andra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag är väldigt mycket aktiv och jag har aldrig någon att prata/spela med jag gillar att prata med folk så jag kommer att svara på de mesta ansökningarna till att bli medlem och intervjua dom så länge jag orkar och tycker att det är roligt, nu för tillfälet så tycker jag att det värkar skit roligt med detta, Och jag vill gärna prova på detta. Och jag kommer läsa igenom alla regler 1 gång pär vecka så jag kan fråga och ha koll på vilka regler som finns.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att dom ska respekt vara pratglada, seriösa, mogna, inga lallare, alla ska följa reglerna som det står att dom ska. Och jag tycker att dom ska vara aktiva och spela på Unive bara om dom ska vara medlem men såklart får dom köra på andra servrar men dom får skylla sig själva.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag ska läsa forum ansökningar och att jag ska interjvua dom som blir godkända och jag ska läsa igenom deras text nogrant och att jag ska lyssna på dom nogrant.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer att kunna vara online mellan 15:30 till 22:00 på vardagar på helger så kanske 12:00 till 03:00 såklart ska jag vara så aktiv jag det bara går.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Just nu spelar jag bara på Unive för tillfälet men ibland FÖRUT så lite drifting servrar eftersom att jag gillar bilar, Och ja jag är beredd på att sluta spela på alla andra servrar eller ja jag har redan gjort det när jag blev medlem så ja men ja jag slutar på alla andra.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Förlåt för min stavning klockan är 04:23 och jag ska gå och sova men ja det var bara det så hoppas vi synns!

Tillbaka