Nekad Karl Andersson | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin2345

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på Marjas-Lisas

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? albin2345

Hur gammal är du? Jag är född 2008 så 16

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka att titta mycket på de anställda vi har på Marjas och försöka att hitta de som jag märker är mest aktiva och är bra på jobbet. Men jag kommer också att anställa fler som jag tycker verkar vara bra och effektiva arbetare. Jag tycker det är viktigt med ett bra kundbemötande så jag kommer att titta mycket på hur de anställda bemöter kunderna också.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Marjas ett tag och jag gillar verkligen detta jobbet. Jag märker också när jag jobbar att jag har lätt att få kontakt med kunder och få deras förtroende. Jag är väldigt bilintresserad vilket betyder att jag har mycket bra koll på bilarna, jag har också bra koll på vilka bilar som är snabba, billiga osv. Jag skulle också säga att jag är en bra ledare vilket som är viktigt om man ska vara chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Nästa vecka så har jag nationella så är lite halv aktiv för stunden men i framtiden så kommer jag minst vara inne 3-4 timmar per dag men oftast längre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de är klart, jag tycker det är jättekul att bara vara anställt men det har varit kul att få testa på chefs-rollen också.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

du får ej va kriminell på den karaktären du ska rpa chef på. är du medveten om detta?

Men jag fick väl ha en karaktär som är chef och en som är med i gäng?

Jag tänker ha en annan karaktär som jag inte är med i ett gäng eller något på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka