Inaktuell Karimoooooo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,761
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Ditt discordnamn: Karimooooooooo

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2024

Varför ska just du bli staff? Vill bli staff igen, saknar tiderna när jag va staff och jag kommer att sköta rollen mer nu. Vill verkligen bli staff igen för att jag verkligen gjorde ett bra jobb när jag var staff. Jag har varit Mod 2 elr 3 gånger och vill verkligen bli igen och kommer ännu högre i teamet. Jag och dem andra I teamet kommer att samarbeta och fixa alla problem på servern, om vi då lyckas samarbeta om dem andra Vill samarbeta. Jag har hört och redan sett att det är mycket som behöver utvecklas p servern och jag kommer att hjälpa och utveckla det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn och support det är för segt i support o krim rpn är "kaos"

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om vi lyckas samarbeta och prata med folk istället för att banna dem. Om vi lyckas få folk och lyssna på oss istället för att tvinga dem göra och lyssna på spelare så kommer vi lyckas med "ALLA" problem.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Såklart kommer jag prata med spelare som jag ser gör fel och håller på, efter dem andra staffs ser mig göra det och jag lyckas i teamet så kommer dem göra samma sak, och då gör alla samma sak som mig lyssnar p alla spelare och hjälper dem.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privatliv är då skolan/familjen dem är prio då och sen staffarebtetetm. Kommer rpa bara om jag har tid och det är lugnt på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ne

+++++++++rep rikigt bra staff när han va de förut grymt bra gör nog de bättre dena gången

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka