Ej Antagen Ragge123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ditt discordnamn: Ragge123

Ange ditt födelsedatum 20 November 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är aktiv och vill hjälpa servern att bli bättre. jag vill kunna göra något åt dem som förstör och avbryter scenarion istället för att bara kolla på. Jag är bra på att hålla mig lugn och att prata i god ton. Jag har även en hög stress tolerans så jag kan hålla mig väldigt lugn även om det är någon kaxig som jag snackar med. Den här servern bryr jag mig verkligen om och vill förbättra den. Jag ser nästan varje dag personer som bryter mot de flesta regelbrotten och jag vet att det kommer minskas med fler helpers i teamet. Jag är bra på att samarbeta så jag tror att jag hade passat i teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att krim rpn skulle kunna bli bättre och att poliserna skulle kunna vara mer seriösa med deras jobb.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska allihopa samarbeta och se till så att folk som gör regelbrott får åter gärder. Om ett problem dyker upp samarbetar vi alla för att lösa det korrekt och på ett effektivt sätt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell för mig betyder att alltid vara lugn, rättvis och behandla alla lika, även om man själv blir stressad eller provocerad. Det är viktigt att inte ta saker personligt utan istället fokusera på att lösa situationen på bästa sätt för servern. Jag tycker det är väldigt viktigt att agera professionellt eftersom staff är som ett ansikte utåt för hela Unive. Om man tappar tålamodet eller beter sig oseriöst så förlorar spelarna förtroendet för både staffen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är mer fokuserad på att vara staff än min egna rp Självklart vill jag fortsätta spela min karaktär ibland, men för mig är det viktigare att servern fungerar och att spelarna har en bra upplevelse. Därför kommer jag alltid satsa på staff ärenden. Jag kommer självklart att fortsätta rpa då det också är roligt, kommer dock prioritera staff mer. När det gäller privatlivet så ska det vara balans mellan min privata liv och staff. Jag ska kunna hjälpa till som staff varje dag så gott det går och rpa då och då.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela unive i 2023 men sedan slutade och kom tillbaka i 2025 och har nu varit medlem i snart 8 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff tidigare och sa upp den då jag inte kunda vara så aktiv för det hände lite saker irl

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kriminell då jag gillar att rpa som kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka