Accepterad Karim_Comviq | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mullemeck.

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,260
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217410583/

Ditt Hex-ID: 11000014aee8217

Vad är din discord tagg? Karim_comviq

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-20 152801.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi körde in i en osynlig krycka och inte rpade på skador och sen tog spawnmenu till arbetsplatsen och fortsatte som inget hade hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att våran bil började ryka då så skulle vi åka till stationen och byta bil efter att vi har patrullerat uppe i sandy, När vi kommer ner till staden så kör vi till stationen och vi åker förbi sjukan och sen mitt i vägen så står det en osynlig krycka som varken jag eller min kollega såg när vi satt i bilen, Så vi blev frustrerade och valde att ta spawnmenu till arbetsplatsen. Sedan så åkte vi iväg från stationen för att patrullera lite mera sen 5 minuter senare så vart vi bannade av bubblegum.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rätt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming, sunt. o lite små saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag hade kunnat rpa på mina skador när jag körde in i kryckan som var på vägen istället för att ha tagit spawnmenu direkt därifrån. Så det hade kunant bli ett scenario för att sen hade vi kunnat springa till stationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka