Nekad Big Alfons | Ban Överklagan [ Vossy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Alfons

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926088746/

Ditt Hex-ID: 110000139914a2a

Vad är din discord tagg? bigalfons

Vem var det som bannade dig? vossy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-23 221405.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde förmodligen att banna mig av två anledningar: Jag tog mina fiender till sjukhuset, vilket de kanske ansåg vara "dåligt rollspel" eftersom fiender oftast inte hjälper varandra efter en strid. Jag använde spawnmenyn för att ta bort kryckan istället för att rollspela skadan i 90 minuter, vilket är ett regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några grabbar från gänget skulle skjuta mot oppsen pga att de började hetsa på sjukhuset o sa till oss att köra ut o grejer sen sa de även att "om vi dör tar ni oss t sjukan om ni dör tar vi er" vilket ja tyckte var konstigt men för ngn dum anledning så gick jag med på det vilket ja inte borde gjort då det är fel o jag som grön spelare borde veta detta vid detta lag. Efter vi sköt ner dom så var ja tveksam på ta dom så var det ngn som sa vi tar dom o då valde ja lyssna på det vilket ja inte borde ha gjort även vad han nu sa så är de ett regelbrott. Detta med krycka så gjorde jag ett jätte dumt val och valde ta bort kryckan pga att jag tyckte att ja dog på ett felaktigt sätt men de ger mig frf ingen rätt att ta bort kryckan vilket var väldigt dumt av mig o ja står för mitt fel, ja kunde istället tagit ett snack med staffs och berättat o vissat klipp hur ja dog så hade dom säkert kunna hjälpa till ist för att jag ska ta bort min krycka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är i sig korrekt, men jag tycker att straffet var lite väl hårt då jag fick både indragen krim + bann. men jag förstår fortfarande besluten av staffen och jag vet mitt fel i denna ban tycker bara att straffet var lite hårt då jag är en grön spelare och inte blivit bannad så här på fler tals månader.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 2 bans dom senaste 3 månaderna o en av dom vart felaktig o ja vart unbannad efter cirka 5 minuter. Den andra bannen är då denna vilket är min första riktiga ban på flera månader då snackar vi 6-7 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att ta fiender till sjukhuset, hade jag kunnat låta ambulansen hantera det eller bara struntat i att ta dom till sjukan.
När det gäller kryckan borde jag inte ha dragit spawnmenu utan istället låtit kryckan sitta där i sina 90 minuter.
Jag kunde också ha pratat med staff och bett om en lösning istället för att ta saken i egna händer eftersom jag tyckte att jag dog på felaktigt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a, jag har lärt mig att istället för att ta saker i mina egna händer så borde jag kontakta en staff eller liknande som kan hjälpa mig om jag dör felaktigt eller vid regelbrott.
Och jag har också lärt mig att det är fel att ta oppsen till sjukhuset, vilket i sig borde vara självklart men jag tänkte inte för stunden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag. mvh bigalfons

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka