Nekad Karim123 | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karim123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 28 Juli 2006

Vad heter du på discord? Karim123#1039

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 45 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Relativt, när jag inte pluggar eller har träning

Vad heter du? Lars Mannerberg

Hur gammal är du? 24 år

Har du körkort? Jag har A, B o C körkort.

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För att göra samhället säkert från allt farligt och göra folk säkra och göra en god insats åt det, och för att sätta folk på plats för vad de har gjort mot andra och att alla ska kunna få tillgång till hjälp snabbt. Intresset börja för att när jag var liten så ägde min pappa ett bilreparations ställe hemma i Kambodja och en dag när han skulle stänga affären och komma hem till mig och mina syskon så kom det ett maskerat gäng och rånade han och hans affär och på grund av det så behövde vi flytta till en fattigare del av Kambodja, så att jag vill hjälpa familjer som utsattes av samma sak som hände min så därför vill jag bli polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa folk och för de att känna sig säkra och att göra samhället till en plats med så få kriminella som det bara går, och att göra skillnad i samhället för det bättre.

Vad vet du om yrket i helhet? Att den viktigaste uppgiften för polisen är att förhindra att ett brott händer och att hjälpa till om det händer, och att det är ett viktigt yrke för mina nära och kära och alla i min omgivning

Har du några tidigare erfarenheter? Postnord så att jag är en bra chaufför.

Hur är du som person? Hjälpsam och glad men med en kort stubin.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka