Nekad Karim Abdullaham | Medlem ansökning. [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karim Abdullaham

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Vad är ditt discord namn? konstan_

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karim Abdullaham 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, välkommande, kort stubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft en hård uppväxt, flyttade hemifrån när han var 16 på grund av våld i hemmet. Medan nu försöker han lösa allt så att han ska ha möjligheten till en bra och fin framtid till skillnad från den hårda uppväxten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra me att hålla rp:n bra och smidig. Vara välkommande med nya personer och se till så att folk inte har tråkigt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela så att man bara ska vinna, för att man måste hålla det roligt. Så att ej förstöra upplevelsen för andra i servern

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej hade aldrig gjort de vill att folk ska ha en bra RP upplevelse

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot staff, använd inte denna server för reklam till andra servrar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har mycket tidigare erfarenhet har spelat trakten rp, 12 till 12 rp och är även delägare och utvecklare i en uppkommande server.,

``Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.```

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.```

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka