Nekad Karim Abdullaham | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karim Abdullaham

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Vad är ditt discord namn? konstan_

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karim Abdullaham 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, välkommande, kort stubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft en hård uppväxt, flyttade hemifrån när han var 16 på grund av våld i hemmet. Medan nu försöker han lösa allt så att han ska ha möjligheten till en bra och fin framtid till skillnad från den hårda uppväxten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där fokus ligger på story, utveckling och respekt för andra spelare. Jag spelar inte bara för att vinna utan för att skapa bra scenarion som alla kan ha kul i.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man kan spela så att den andra sidan också kan vinna eller få en bra utveckling i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej hade aldrig gjort de vill att folk ska ha en bra RP upplevelse

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot staff, använd inte denna server för reklam till andra servrar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har mycket tidigare erfarenhet har spelat trakten rp, 12 till 12 rp och har äve varit delägare och utvecklare i andra servers

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka