Accepterad Karavas | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karavas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Karavas

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Karavasang

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Karavas

Vad är ditt discord namn? Karavas#4668

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Rasmus Karavas" och är 19 år gammal och tycker om fotboll och även att vara med kompisar och göra saker som man egentligen inte får. Rasmus har haft en väldigt svår uppväxt. Hans pappa gick bort när han var 10 år gammal och Rasmus och hans mamma har fått leva med väldigt lite pengar och knappt haft råd till mat och även bott i små lägenheter där dom båda fått sova i soffan för lägenheten varit så liten. Nu har Rasmus flyttat hemifrån och bytt Stad till "Multistaden" för att vidga sina vyer och försöka tjäna ihop pengar så hans mamma kan få ha ett lite bättre liv och även Rasmus själv också, han kommer göra vita pengar men även leta reda på dom olagliga jobben för att tjäna lite större summor för att försörja sig och sin Mamma. Rasmus är en väldigt trasig karaktär, han är väldigt ledsen för allt med hans pappa och uppväxt men väljer att inte visa det utåt utan är då lite mer aggressiv emot folk men kan även vara världens underbaraste och härligaste människa om man lär känna honom rätt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer göra så att det blir roligare för andra att spela därför att det kommer hända mer saker och snacket kommer gå på stan om "Rasmus" den nya killen som kom till stan och gjorde kaos. Sen kommer jag även att bidra med possessiv energi i discorden och även försöka göra servern ännu mer populär och eftertraktad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad därför att det verkar vara en sjukt eftertraktad server och nu när jag väl laddat ner FiveM igen så vill jag spela på en server där det händer mycket och där folk är aktiva.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 124 timmar på FiveM

Hur hittade du Multistaden? Sökte efter Svenska servar och såg att det var mycket folk inne på servern och när jag såg den så kollade jag även med kompisar vad dom tyckte om den och vad dom hört och jag har inte hört något dåligt överhuvudtaget.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, det har jag inte blivit. Spelar enligt reglerna för då blir det bäst stämning och roligast för en själv och även för alla andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server just nu förutom drift servers typ, Laddade ner FiveM idag igen så ni är den första jag söker till =D

Godkänd! Välutvecklad ansökan

låser & arkiverar

Mvh
SecretM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka