Nekad karamoti | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karamoti

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199262911104/

Ditt Hex-ID: steam:11000014da4ca80

Vad är din discord tagg? skojitoint

Vem var det som bannade dig? Emnez

Bild på banmeddelande: alienr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde egentligen fel men "emnez" visste ej en grej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid ett gänghus occh sedan skjöt en grabb som var min opp jag fattar ju att det var fel osv men efter jag skjutit han kommer jag in i ett staff samtal och då säger "staffen" varför skjuter du folk när due icke kirm? jag ba "jag vet inte jag fick glocken av en vän" han ba "aha" och sedan tog den och min 1 skottlåda till pistol och sen till ak. Han frågar varför jag har vallmo ochså och jag säger "de får man väl ha? de är ej krim elr" han ba "jo" sen sa jag att det ej skulle hända igen och då sa han "aa bra fortsätt rpa nu hare bra hej" sen lämnade han staff samtalet. sen ungefär 5-10 minuter senare så tar någon emnez in mig i ett staff-samtal och säger "Varöfr skjuter du en grabb utan anledning när du ej är krim?" jag säger att jag redan pratat med staff osv, men han lyssnar ej occh säger han ska p banna mig men jag försöker förklara medans han ba e otrevlig men jag sa tydligt att jag redan snackade men en staff och sa han hade tagit min glock 17. blev samt bannad för "loggar i staff-samtal" vilket är en riktigt bra fråga, jag loggade 30 sek efter vi hade staff-samtal? mammas död!.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju en felaktig då jag redan hade snackat med en staff om detta senario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har väl blivit bannad för vdm 1-2 gånger för att de var dsync!.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunna droppat tabben på marken eller hoppat support då jag fick den av nån random elr ja visste ju vem de va dårå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag säger till dig i staffsamtal att du kommer få en ban, du uttrycker dig och säger "nej" och därefter loggar ut ur spelet för att undvika ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka