Nekad KARAMABDI | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoZo AKA stefan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 16 Mars 2007

Vad heter du på discord? KARAM#2437

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 50

Hur aktiv kommer du att vara? varge dag ca 3 om dagen

Vad heter du? Karam abdi

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? För det här är ett intressant yrke. Min far har tjänstgjort i armén i flera år så jag vill följa i hans fotspår och bli polis så att vi kan fortsätta skydda samhället från brott. Jag vill berätta för de kriminella att förutom att stjäla pengar finns det andra framgångsrika saker. Jag gillar att patrullera runt eftersom jag inte vill att folk ska köra för fort för att undvika olyckor eller skada andra människor. Jag vet också att polisen har letat efter medlemmar för detta yrke, eftersom detta är ett mycket viktigt yrke. Jag har varit ivrig att gå med i denna bransch sedan jag var 7 år gammal.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tror att det viktigaste i denna bransch är att se till att människor känner sig tryggare och att ingen behöver gå igenom fruktansvärda saker. Jag tycker också att det är mycket viktigt att stoppa kriminella gäng, narkotikahandel, personrån, snatteri och all olaglig verksamhet. Och självklart tycker jag att det viktigaste är att förebygga och förebygga brott!!

Vad vet du om yrket i helhet? Jag skulle säga att jag kan de mesta typ som radiodicipiln, hur man hanterar tjänsterfordon, vapen, sirenerna och liknande.!

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har jobbat på securitas länge och de är typ en början till att vara polis tycker jag!

Hur är du som person? Jag är schysst, snäll och lugn och kan lätt gå till bestämd och allvarlig. Men jag lyssnar alltid till 100% och är väldigt uppmärksam!

Är det något vi bör veta om dig? jag är veldigt rar och snäll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka