ZoZo AKA stefan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag skulle vilja gå för Vianor
Vad heter du IRL? Karam
Vad heter du på discord? Ice Cube
Hur gammal är du? 07a
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 månader utan medlem och med...
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka att få så många medlemmar till detta jobbet och jag har en riktigt bra rp specielt när det gäller bilar och med det så kommer jag att bidra med bra rp och det kommer att locka folk till jobbet. Och jag kommer göra priserna så rimliga som möjligt samt lörnerna, Jag kommer inte anställa mer är 10 personner i månaden och kommer att göra intervjuerna så bra som möjligt genom att be dom utväckla och se om dom är erfarna så rpn höjs inom vianor. Samt så har jag inte sätt så många som jobbar på vianor och det var det som lockade mig hit.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef och bitr chef innan och jag tror jag skulle kunna lösa det bra denna gången med. Jag har en bra ton och kommer vara aktiv minnst 5 timmar om dagen och mina anställda kommer såklart också vara inne och kämpa för att jobbet ska gå bra för både allmänheten och anställda.
Hur ofta kommer du vara inne? Min aktivitet om veckan:
Måndag: 14:00-23:00
Tisdag: 16:00-23:00
Onsdag: 14:00-23:00
Torsdag: 14:30-23:00
Fredag: 14:30-00:00+
Lördag: 10:00-00:00+
Söndag: 11:15-23:30
Detta är då hur det har varit dom senaste veckorna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle kört med samma rp som jag gör idag och kommer alltid göra det för jag har fått mycket bra kritik om min rp och inte så mycket negativ och jag känner att om jag inte blir chef så duger det jag kommer vara nöjd iallafall
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag gör inte det
Har du läst våra Regler? Ja jag har läst ett par gånger
Vad heter du IRL? Karam
Vad heter du på discord? Ice Cube
Hur gammal är du? 07a
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 månader utan medlem och med...
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka att få så många medlemmar till detta jobbet och jag har en riktigt bra rp specielt när det gäller bilar och med det så kommer jag att bidra med bra rp och det kommer att locka folk till jobbet. Och jag kommer göra priserna så rimliga som möjligt samt lörnerna, Jag kommer inte anställa mer är 10 personner i månaden och kommer att göra intervjuerna så bra som möjligt genom att be dom utväckla och se om dom är erfarna så rpn höjs inom vianor. Samt så har jag inte sätt så många som jobbar på vianor och det var det som lockade mig hit.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef och bitr chef innan och jag tror jag skulle kunna lösa det bra denna gången med. Jag har en bra ton och kommer vara aktiv minnst 5 timmar om dagen och mina anställda kommer såklart också vara inne och kämpa för att jobbet ska gå bra för både allmänheten och anställda.
Hur ofta kommer du vara inne? Min aktivitet om veckan:
Måndag: 14:00-23:00
Tisdag: 16:00-23:00
Onsdag: 14:00-23:00
Torsdag: 14:30-23:00
Fredag: 14:30-00:00+
Lördag: 10:00-00:00+
Söndag: 11:15-23:30
Detta är då hur det har varit dom senaste veckorna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle kört med samma rp som jag gör idag och kommer alltid göra det för jag har fått mycket bra kritik om min rp och inte så mycket negativ och jag känner att om jag inte blir chef så duger det jag kommer vara nöjd iallafall
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag gör inte det
Har du läst våra Regler? Ja jag har läst ett par gånger