Accepterad Kar1ssoN | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad heter du på discord? KarlssoN#5450

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar:

Måndag - 16.30-23.00
Tisdag - 15.00-23.00
Onsdag - 15.00-23.00
Torsdag - 15.30-23.00
Fredag - 15.30-01.00
Lördag 12.30-03.00
Söndag 12.00-00.00

Lovdagar:

Måndag - 13.00-03.00
Tisdag - 13.00-03.00
Onsdag - 13.00-03.00
Torsdag - 13.00-03.00
Fredag - 13.00-03.00
Lördag - 13.00-03.00
Söndag - 13.00-03.00

Sedan så har jag ju träningar ibland och är me vänner men ungefär så där :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive väldigt länge men har lämnat dcn två gånger så, jag har haft 2021 medlem rollen t,ex, spelade t,ex när vallmo systemet fanns.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/782179685933121556/1018604844224872469/unknown.png vill också tilläga att två av dom var felaktiga och fick då unban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. SV uppgift är att hjälpa staffteamet fast på en mildare plan, dom hjälper till med alla mindre regelbrott, så som lall, ooc ingame, osv, dom har perms till att kicka, svban (1h), toggleid, dv, revive. Som kan hjälpa till när saker sker i scenarion så man snabbt bara kan fixa det. Det kommer hjälpa till mycket i scenarion då det kan hända mycket, så som streamsnipers, lallare, man missclickar så någon dör osv. Så kan man snabbt fixa det.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill hjälpa till på servern mot massa lallare och små skit som kan hända så man själv kan fixa det problemet istället för att vänta på staffs, jag har tidigare varit SV på servern och vill få tillbaka den rollen, för att jag vill hjälpa till då det sker saker varje dag som jag inte kan fixa men vill fixa. Så när jag är SV så kan jag bara göra det snabbt och sedan kontakta en staff ifall de är grövre grejer.

Kan också några commands:

/svban id anledning, bannar i en timme
/dv, tar bort närmsta bil
/toggleid, ser allas id i närheten
/freeze id, stannar någon
/revive id, revivar någon
/kick id anledning, kickar en person
/sv skriver i sv chatten

Sen kan jag också många staff perms men dom har it Servervakter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara många olika saker men man kan abusa sin roll för att kanske få fördelar i scenarion genom att se andras id eller revva sig själv om man blir skadad. De kan gå under abuse/korruption samt powergaming för att man går under makt o pengar för att vinna scenarion. Man alltså använder sina perms för att få fördelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka