KAPTEN #JOKER
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-siren-dqvj — FiveM, Utgår 2026-03-27
Anledning: Staff sa FearRP
Bannad av: Slem
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag rånade en person när en annan spelare plötsligt kom upp bakom mig och riktade ett vapen mot mig medan jag fortfarande hade min pistol i handen. Han bad mig att ta upp händerna, men jag blev förvirrad i situationen eftersom jag redan var mitt i ett rån och han stod väldigt nära bakom mig. Jag började fråga varför jag skulle lägga ner vapnet. Under den tiden sänkte han sitt vapen, och i den stressiga situationen tolkade jag det som att jag hade en möjlighet att försvara mig, så jag sköt. Situationen gick väldigt snabbt och jag agerade i stunden.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Även om situationen gick väldigt snabbt och jag kände mig stressad i stunden så förstår jag i efterhand att mitt agerande inte var det bästa sättet att hantera situationen på. Jag borde ha tänkt mer på serverns regler och på att skapa ett bättre rollspel istället för att reagera direkt. Jag accepterar att jag blev bannad, men tyckte staffet var väldigt hårt. Jag förstår att ni tycker det ser konstigt ut för er.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag måste vara mer försiktig i stressiga situationer och alltid prioritera serverns regler och bra rollspel. Om en liknande situation händer igen skulle jag inte agera direkt med våld utan istället följa situationen mer realistiskt, till exempel lägga ner vapnet eller försöka lösa situationen genom rollspel istället för att skjuta direkt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker verkligen om att spela på servern och vill fortsätta bidra till bra rollspel. Jag har tagit till mig av misstaget och kommer tänka mer på reglerna framöver. Om jag får en ny chans kommer jag göra mitt bästa för att spela seriöst och följa reglerna så att liknande situationer inte händer igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och accepterar detta.