Inaktuell Kapten | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kapten

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: kapten5

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2005

Varför ska just du bli staff? Jag har det som krävs för att vara en del utav staff teamet jag har varit staff 3 gånger förut å denna gång känner jag att jag har den tid å ork som kräv för att verkligen kunna satsa på att utvecklas inom staff teamet. Sen älskar jag att kunna hjälpa till och få lösa andras problem är en riktigt härlig känsla

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just är det fruktansvärt mycket problem inom Krim rp tycker jag mycket fear rp och brist på social rp och jag vill kunna vara med å sätta ner foten i den dekan av rpa och kunna hjälpa till att få en bra utveckling på serverns kriminella och allmänna rp!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska absolut inte vara självständiga utan vi ska jobba tillsammans och kunna uppmuntra varandra att lösa problem, vi ska vara ett starkt och bra team som inte kommer vara rädd för ”något” gäng eller ”någon” person

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt inom sin roll om man vill bli tagen seriös och att folk bemöter mig så kan jag inte sitta agera lalligt i support t:ex

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer just nu ta en paus från rp så jag vill kunna göra något annat ett tag så jag tänker satsa på staff arbete, mitt privata liv matchar rätt bra jag kommer hem vid halv 5 tiden sedan har jag alla tid att göra staff arbete men på helger blir det hockey å öl så då har jag inte tid för staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper x2 MA 1 gång nuvarande forum mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan tänka mig allt men helst Krim

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka