- Meddelanden
- 62
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199281183443/
Ditt Hex-ID: 11000014ebb9ad3
Vad är din discord tagg? elnour#7750
Vem var det som bannade dig? BING
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag revvade EFTER ETT scenario då det va rdm de dom gjorde
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va ett tag efter de skedde så va inte ig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte inte det va något fel men såklart staffsen tycker de så andra att jag gjorde fel och kommer aldrig göra om det igen.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vete fan vad jag ska svara på detta
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? japp kommer inte göra om det
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp
Ditt Hex-ID: 11000014ebb9ad3
Vad är din discord tagg? elnour#7750
Vem var det som bannade dig? BING
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag revvade EFTER ETT scenario då det va rdm de dom gjorde
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va ett tag efter de skedde så va inte ig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte inte det va något fel men såklart staffsen tycker de så andra att jag gjorde fel och kommer aldrig göra om det igen.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vete fan vad jag ska svara på detta
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? japp kommer inte göra om det
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp