Nekad kappaell | Medlem ansökning | Dreamer | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kappaell

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Your profile will be available at: https://steamcommunity.com/id/nr1thotpatrol/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? u94#6032

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jordan Belfort vilket inte är hans riktiga namn, men det är hans idol och väljer därför att kalla sig det. Hans riktiga namn är Mahmoud och han vill inget annat än att bli som Mr Belfort. Mahmoud gör allt han kan för pengar vare sig det vara hederligt arbete eller att vara springis åt maffian så är han där ifall det finns pengar. Mahmoud är 45 år gammal men säger att han är 21 då han skäms pga sin ekonomiska situation jämförningsvis me sin ålder. Hans största intresse är kvinnor. Finns inget Mahmoud gillar mer än en fin kvinna med fina former, efter pengar såklart. Han älskar att köra bil och bara se vart dagen tar honom. Hiphop är också en av hans största intressen och du ser inte honom utan en airpod i örat med svensk hiphop på. Han känner mycket smärta, ångest, sorg och ilska i livet, därav kort stubin. Mahmoud växte upp i ett flertal olika förorter och sedan dess haft det han kallar "ghettostress". Hans enda klippa i livet är hans kompis, Mahmoud, som han alltid har vid sin sida.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har tidigare erfarenhet av roleplay (cirka 800 timmar på Garry's Mod). Har varit högt uppsatt clone trooper på den största StarWarsRP servern, och admin på PrimeNation PrisonRP. Har cirka 40 timmars erfarenhet på roleplay på GTA men min tidigare erfarenhet av roleplay ger mig en överhand. Jag tar roleplay seriöst och har det tidigare, där jag verkligen går in i rollen jag kör. Jag tycker också Unive behöver lite diversitet vilket jag tillbringar med en förortskaraktär (är själv uppväxt i förorten så det är inte alltför stereotypiskt). Mahmoud är en karaktär som tillbringar lite skojs i den vardagliga roleplayen. Kommer också bidra med vad jag tycker är bra ideér, exempelvis möjligheten att kunna köpa aktier i spelet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker att det verkar som den största svenska GTA RP servern som faktiskt fungerar väl. Gillar människorna på servern då de flesta verkar ta RP seriöst, vilket jag tycker är stor del av "the experience" på servern.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis letade efter GTA RP servers och råkade hitta denna. Den verkade lovande och vi kom på karaktärerna Mahmoud och Ohmar och körde med de.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att etablera en karaktär som de flesta icke avid spelare på servern kommer känna igen. Jag vill tjäna pengar och förhoppningsvis starta en business med Ohmar där vi jobbar som partners.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Typ samma som med rollspel. Att bli en etablerad karaktär som blir igenkänd. Vidare att skaffa kontakter och bygga relationer i spelet med andra karaktärer för att jobba tillsammans.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är jag icke, spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka