Accepterad Kaparen | Medlem ansökning (kebab240)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kaparen

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? kaparen_

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viktor Johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, lojal och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Viktor Johansson och han är 27 år. Viktor Johansson har flyttat in och ut till staden några gånger, men nu vill han nog flytta in och bo där hela tiden. Viktor har en brorsa som heter Lucas. När Viktor var liten så bodde han inte med en bra familj. Hans pappa knarkade och hans mamma brydde sig inte någonting om honom. Den ända personen som var snäll mot honom var hans lillebror. Viktor blev påkörd av en bil och bröt båda benen när han var 13 år gammal. När han var på sjukhuset kom ingen av hans föräldrar för att se honom. Den ända som ville se honom var hans lillebror. Efter Viktors ben inte var brutna längre och han kom hem hade hans pappa börjat dricka och knarka mycket oftare än vad han gjorde tidigare. Hans mamma hade varit otrogen med en rik man dagen innan han kom hem. När hans pappa kom hem på kvällarna så slog han Viktor och hans bror för att han var så full. De lyckades rymma hemifrån när Viktor var 14 år och hans brorsa var 13 år. Nu när Viktor har flyttat in i denna stad tänker han skaffa ett jobb och sen kanske bli chef över det jobbet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra och uppskattat rp. Jag är ingen lallare eller är jobbig. Jag har läst alla regler och jag följer dem. Om en mod säger till mig så lyssnar jag på den och gör som den säger.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska RP:a så bra man kan och göra scenariot så roligt som det bara går för mådde parterna och inte bara för sin egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Senaste gången var ju nog powergaming för typ ett år sen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM och Powergaming. Man får inte döda någon utan anledning eller använda ett fordon som vapen. Powergaming är till exempel om jag krockar sen reagerar inte på skadorna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att jag kan hjälpa servern att bli en bättre RP server och skapa roliga scenarion tillsammans med andra. Jag kan alla server regler och kan hjälpa andra som gör fel. Jag vill bara säga att jag kopierade min gamla text jag gjorde här så ni vet. En helper sa att man fick det.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka