Nekad Palmen69 | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palmen69

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? palmen69

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viktor Lind, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självsäker, social och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Viktor lind växte upp i en tuff miljö med mycket kriminalitet. Han är 25 år gammal och kommer från en familj där det fanns missbruk och brott. Detta ledde till att han själv började missbruka när han var väldigt ung. När Viktor var 10 år gammal dog hans mamma, och hans pappa blev fängslad för grovt vapenbrott i Turkiet. Hans mål nu är att samla på bilar och andra värdesaker och att skaffa stort kontakt nätverk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig, social och seriös rp, roliga scenarion och kreativa scenarion där man inte bara skjuter utan att man planerar, förbereder och gör ett större scenario där alla får ha kul och det inte går ut på att bara tjäna på det. Jag har rpat mycket och har mycket roliga scenarion som är roligt för både kriminella och poliser vilket bidrar till nöjdare rpare. Jag kan hjälpa till med att göra rpn bättre och föregå med gott exempel för nya rpare så att det blir en mer seriös rp då många unga inte fattar, har hjälpt folk komma igång med rp förut och dom har blivit extremt roliga att rpa med då dom har fattat att det är mycket roligare när man spelar mer seriöst och gör kreativa scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna scenarion utan att ha roliga scenarion och inte bara gå för att vinna och för sin egna makt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har gjort det för ungefär 2-3 år sedan när jag RP'ade mycket, men det var aldrig något stort och jag var en seriös RP'are med väldigt få gånger som jag bröt regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, pwg/2, copbait, combatlogg, meta

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har RP'at i ungefär 2 år förut, har varit en väldigt aktiv medlem på servern, har varit helper och jag kan reglerna bra.

Nekad.
Anledning: inga loggs

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka